South Park Weekend

30 01 2008


Het laatste weekend van 2007 stond in het teken van South Park bij Comedy Central. Dr Pepper sponsorde het South Park Weekend. Via http://www.drpepper.nl hebben kijkers gestemd op de beste 25 afleveringen van deze populaire animatieserie. Deze Top 25 werd op zaterdag 29 en zondag 30 december vanaf 20.00 uur uitgezonden bij Comedy Central.
Dr Pepper en South Park was een zeer geslaagd Branded Content project op de 100% comedy zender van Nederland. Deze beste 25 afleveringen werden gemiddeld door ruim 220.000 mensen bekeken. Zowel op jongere doelgroep 13-19 als op de volwassen doelgroepen 20 tot 34 jaar als 20 tot 49 jaar kon daardoor het beste weekend van het jaar worden genoteerd, met marktaandelen van respectievelijk 12,7%, 4,2% en 2,3%*.
Speciaal voor Dr. Pepper werd er naast de bumpers een promo ontwikkeld waarbij Kenny opgeschrikt wordt door een blikje Dr. Pepper dat vanuit het niets een einde maakt aan zijn altijd weer korte leven. De humor in deze promo versterkte hierbij op een positieve manier het merk (het moge duidelijk zijn dat Kenny bij iedere aflevering altijd weer springlevend blijkt te zijn).

wwtop.png
Comedy Central South Park Weekend Promo

Kijk: Dailymotion

Advertisements

Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: