Review – Wario Ware Smooth Moves Wii

25 11 2007

Toen ik mijn Wii kocht, was mijn dag helemaal weer goed. Zo goed, dat ik dacht van… Ik koop er nog een game bij! Vastberaden liep ik terug met mijn Wii naar de Wii games schappen in de Media Markt. Ik keek even en daar zag ik hem… Wario Ware Smooth Moves. Ik ging trots naar huis en bekeek onderweg de doos en de Wario game. Eenmaal thuis stormde ik naar de Tv, gooide de handleiding weg (Alsof iemand die leest… Pfff…) en sloot de Wii aan. Ik zette de Tv aan en de Wii ook. In het begin voelt het heel raar, maar daarna raak je er wel aan gewend. Maar goed, het beeld verscheen en toen… Moest ik de instellingen instellen. Nou, dat ff vlug gedaan en daarna Wii Sports d’rin gedouwd, om er ff in te komen. Ik zag naast de Wii Wario Ware liggen. Ik kon het niet laten om ff te spelen. Maar toen ik eenmaal aan het spelen was, was ik niet te stoppen! Door middel van knotsgekke bewegingen moet je hele korte spelletjes goed doen, zodat je geen van de vier levens verliest! Want als je vier spelletjes fout doet, ben je game over. Maar dat valt nog niet mee, want je moet ze binnen ongeveer vijf seconden volbrengen! Maarja, Als je in het begin Wario hebt gespeeld, krijg je weer een poppetje bij, en zo krijg je steeds meer poppetjes, die je moet proberen vrij te spelen. Het verbaasde me toen ik de eindcredits zag na pas tien poppetjes, maar nee hoor, ik had juist de multiplayer vrijgespeeld! En als je de multiplayer hebt uitgespeeld, dan is het pas echt lachen! Je moet de Wiimote steeds doorgeven, of je moet ieder een eigen Wiimote hebben. Dus Kai en ik afspreken, ff potje getennisd met Wii Sports, en daarna Wario Ware gedaan. Maarja, nu heb ik inmiddels de game uitgespeeld. Dus kort, maar krachtig… net als deze Review

Eindcijfer: 75/100

Actions

Information